昨天被某人問為什麼不打日記,現在我打了,乖嗎?!(不過某人你不留言就死!)
其實說就是說打日記,但又有什麼好打呢!
------------------------------------------------------------
今日派左最後一科chem(41/60)
我份chem卷激死人啦,哈哈
因為英文個part有15分,但我冇做,1分都冇都有41分^^"
我發覺我同佢愈黎愈似情侶^^只可惜我們不是