尋日畢業啦....畢業到呀
尋日最後一次唱校歌....之後唱第間學校既校歌
今日終於睇完101集既男兒當入樽....
聽日開始就過d無目的既生活-.-
日日打機會死人....係時候搞d活動玩
考完第一科.....物理.
有運既...坐d望c...衰既坐e望d.......差啦....個個都話易....
中曬招.....考完係咁討論.....無曬心機溫化學
14分呀!!??
生日
17 lu
仲有7日就第一科.....