今日係我第一次係Qooza打blog.....都唔知打d咩好好tim....
唔知有冇人會睇呢?冇又點...被人忽略的感覺..早就習慣了....
唉...有d掛住學校...可能係因為番學可以同人吹水掛,but要等
到出年先可以呢....有d掛住[妳]同埋班friend添...好彩有msn..
可以keep住同你傾計!