我的心不會破碎,因為它從來沒有完整過。
[_]When I was your man ♬ Do all the things I should of done
willdiey
暱稱: 19Nam
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2013-04-03
突然很害怕,你會厭倦...
2012-01-02
2011-12-31
2011-12-06
文章分類
全部 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 45
留言總數: 169
今日人氣: 6
累積人氣: 1072
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 29 日  星期三   晴天


29/12/2010 分類: 未分類

大清早(其實唔早)....聽到老豆講野....佢好似話:"哇..我反左黎都仲未起身....
完來11點幾佢就已經放工-_- (因為今日冇野做)  嚇死我,, 以為又好晏...
即刻去左丫麻到食飯,,(怕比人罵)
反到去  無聊咁打機,,,,,,,,,傾電話"
2點幾去補習,,,今日溫英文,,,想死...
基爺去到先食飯....有個幼稚園既小朋友望住佢...好深情咁望佢食飯 哈哈xD
跟住個細路係到講咩uncle啦baby  (扮緊王祖藍?! 笑左好耐)
跟住係到唱歌=  = 基爺找倒個好好既方法
就係戴耳筒啦~ 我即刻戴埋-  -
緊係聽周杰倫,卓文萱,黃鴻升,王力宏........果d歌好過聽佢唱啦-_-"
跟住做卷....都係果句:想死
放左,,,,,,趕反屋企打機~
係架車到見倒靚女喲xD" 哈哈
食得好飽飽~正~"
剩餘既功課:數學差40幾頁... 中史未郁過~ 完來仲有本科作-_-" 其他KO了






訪客留言 (返回 willdiey 的日誌)


ayeeayee 於 2010-12-29 11:16 PM 發表:
cmcm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



qooooo1997 於 2010-12-29 10:44 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mandy_123c1c 於 2010-12-29 10:22 PM 發表:
下次見到靚女影低張相嘛, 之後po上黎
cM =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁我見倒你咪要影相??我有你d相w0r 洗唔洗po上黎
Posted at 2010-12-29 10:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



milk_ye 於 2010-12-29 09:59 PM 發表:
wow"吖女你睇靚女!?!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係丫~
Posted at 2010-12-29 10:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Edwinchank 於 2010-12-29 09:59 PM 發表:
個小朋友.........火\./
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

始終都係細柱好笑d
Posted at 2010-12-29 10:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



silvia33 於 2010-12-29 09:56 PM 發表:
cm =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]