喺屋企無所事事..
剩係可以同電腦對峙..
上網上到無晒意義.. 打機越打越覺得幼稚.. 聽歌都係因為乏味所致.. 連睇漫畫都無補於事.. 後悔自己好少追電視.. 唔洗返學就來失去理智.. 好想返去同FD講非講是.. 一齊玩到勁有興致.. 真係好想再返去同大家試試.. 有無人明白我想返學的心事..
上網上到無晒意義..
打機越打越覺得幼稚..
聽歌都係因為乏味所致..
連睇漫畫都無補於事..
後悔自己好少追電視..
唔洗返學就來失去理智..
好想返去同FD講非講是..
一齊玩到勁有興致..
真係好想再返去同大家試試..
有無人明白我想返學的心事..