今日,返到學校先知唔記得帶PE 3,要問人借。好彩我識林俊棋e個好朋友,佢肯借3比我 ,唔該哂呀><”多得你我先唔洗冇得踢波...
今日頭幾堂冇咩特別事發生。仲有個楊永諾慢慢覺得佢越來越小器= =搞佢小小野可以玩返你好大鍋,成日都係咁。
今日體育堂係最唔好的事...踢波屎過幼稚園時期= =估唔到冇踢幾個月姐就廢到咁...成個新手咁><我一定要踢返波 unhappy..
放左學之後,個蘇永熙約人去踢波,又叫我幫佢搵人踢,唉...fd喎咪幫佢搵人踢囉,點知放左學之後行到去昌運間賣格仔餅既鋪頭又走佬。我打返個電話比佢,佢又話唔去,唔知咩事佢又唔開心(發脾氣),非常之唔好既態度對人= =。唉...算啦...佢最後都有到。
我隻腳好酸呀~_~"
|