今朝約左兩個人去運動場,去左某達地方,見多左4個fd,勁野咁都見到。
到左運動場既看台,我明明交左張不同意既運動員通告,但係佢都比左張運動員通行證我。咁我咪去參加d我鐘意既項目,我就想參加跨欄,但係我明知自己交左張不同意通告應該係冇運動員證所以我冇著pe3,我就問人借啦。換完3就去諗住去跑啦,點知岩岩跑完~_~"係唔係玩野呢...果時咁凍,又要換返3凍屎人咩...>o<今日仲係入冬而黎最冬的...哂心機/ . \
我見到有好多人跑400米仲慢過我>o<"我都有1分10幾秒,如果我練跑唔知會點呢@@"?我好想鈴獎呀...>~<"
出去食飯果陣時我同清哥成班人去大家樂食野,我地總共有十個人,我班fd話叫清哥請食飯因為清哥令左$1200獎學金。之後清哥真係請哂我地成班人食飯@@"勁野呢~令佢一日冇左過$250蚊~佢真心痛...清哥大出血!!!
今日比miss wong要我地默書,錯左仲要改正每個錯字一百次tim~,不過我~黃俊民~高東錯得特別多字,miss wong就比我地抄範圍5次都得,yo~!
今日見到胡依(文)跑得好勁...如果佢係男仔可能勁過我...不過都係要跑過先知,我見佢跑到1分30秒。對女仔已經好勁,仲有個勁勁地既就係梁蒨雅,佢都有1分30幾秒。
我下年要參加好多野...想參加...(100米欄~400米欄~400米~800米~1500米~3000米,不過都要人地比我參加先得ga~_~")其他都冇所謂,除左100米同200米。
|