星期日佢已經離開左我...之前我係為左佢先打blog...不過e+我要堅強...佢已經有第2個,我要放低佢...係咪好易放得佢...?冇可能~_~"
尋日見家長,pe全級第1喎,哈...不過英文平均分勁到可能全級頭10名(倒數)。不過都幾好,今年唔係罵得好勁,煩左個鯪兩個鐘姐...
今日...去左我妹姑到...係粉嶺住既,佢有三個女一個仔,兩個表姐一個表妹~表弟。有個表姐同我同年,粉嶺教恩,佢係個靚女黎ge@_@"係粉嶺飲完茶就去左佢屋企,佢染髮之後同佢講我又染。染左個棕色頭,不過可以話係冇分別~_~"d色染左=冇染。
e幾日,玩勁舞平復心情...識左個女仔...92年出世,佢唔靚...勁舞勁過我小小,矮過我小小。佢之前問我有冇女...照直答...冇!!!之後就開始有佢msn,同佢傾下計。
屎忽鬼...情人節點過好呀!!!仲有我要放低你呀!!!
|