今日又係無無聊聊咁渡過,又係去飲茶。
聽日就情人節la...我唔會打blog,我諗住聽日同我家姐返鄉下,咁咪唔洗係屋企諗果d野囉。
唉...我15歲la...情人節都係自己過ar~!"唔想打blog呀~"