e篇野係我返左香港先打ga,因為鄉下冇得打blog,所以我補打。
我鄉下--石龍,唔知除左王佩霎仲有冇人都係石龍ge呢?
係鄉下同我最fd都係一個遠房親戚,我就去佢屋企訓啦,佢同我同年不過大過我小小。佢好好人ge,咩都就住我。你地都知有d鄉下幾恐佈,有d村屋ge型式,夜晚就會變到好恐怖...咁夜佢都會肯同我周圍走,不過有人陪我都會驚>.<”我同佢玩到5點鐘先訓。