有一天,排骨見到肥貓兩隻眼都腫了,看著他的身形越看越像熊貓,於是忍不住問他:肥貓你肯定同人打架啦!肥貓話:吾係、我其實係做好事…咁排骨話:做好事都會攪成咁?吾係掛? 肥貓笑著說:個日、我搭巴士見到一個女人佢坐係度,之後佢起身,可能諗住落車,咁我見佢個屁 股夾住左條裙,咁我好心諗住同佢抆返出黎,點知一抆就俾佢一拳打左落個左眼,哇真係好痛! 咁排骨忍吾住再問:咁你隻右眼點解又會咁呢?肥貓跟住就講:佢呀!一拳打到我鬼死咁痛,我俾佢打完驚得滯,咁咪幫佢洩返條裙入去囉!點知俾佢又再一拳打埋落隻右眼度…