今日一整天也沒有心情工作, 點解呢? 我有為工作祈禱, 但沒有力. 我返工前有靈修, 但沒有共鳴, 我要認真思考這個問題..........頂......集中唔到精神tim....剛剛看完facebook的一段短片, 個女人生xx踩死隻貓, 我滿腦子也是貓貓慘死的畫面, 我終於明白一個道理, 一個人鐘意看什麼就會想什麼之後就會做什麼, 我們要每天親近神, 多看聖經, 多思考神的話語, 讓神的靈進入我的心中.
今日同同事一齊食飯, 我講多左幾句說話,原因就是講aim了我認識的話題, 就是講阿凡逹, 講電影, 仲有就係討論近排最hit的新聞馬頭圍道"冧樓",我想我應該要加強自己對新聞及其他有趣資訊的了解及認識, 唔係我返工一定悶死, 最relax的食也不能夠relax, 我要學習與同事溝通, 相處, 求神你的幫助, 唯有你我才能改變自己.
依家我返工係可以一路聽收音機, 一路做野, 但我未練一心二用的境界.
今日點解我改一份project都要用左成日, 仲要加班兩個半鐘先真係完成, 我要好好檢論, 算了, 唔緊要啦! 做下做下就快嫁喇! 哈哈...近排看開我日記的人, 可能會發現我會在日記裡自言自語.
今日既得著係? 食飯講多左兩句說話, 明天的目標就是再講多兩句, 關心多d身邊的同事, 不過我相信能夠同神建立良好關係, 就會很自然去幫助身邊的人, 行為也開始更像神. ^_^
|