我平時坐車好鐘意搵地挨, 因為上車通常都沒有位可以坐, 所以我都會搵地方挨, 咁就唔洗搵扶手喇! 我一上車就搵左個地方挨左落去, 慢慢就越來越多人上車, 車上的位置越來越少, 越來越迫, 我心裡在想, 我身後有一隻手, 這個我隔離果個人的手, 他一直堅持住要握住, 他其實可以好似我咁不用扶的, 挨個身落後面就得, 但他的手握著, 我就不能夠舒舒服服地羅出靈修書靈修, 因為我沒有手羅出黎看, 我越想就越忟, 點解佢唔鬆開隻手呢? 真霸道! 但我果刻慢慢開始覺得有點不對勁, 因為我為了這小小既事而嬲左一個人, 咁樣對自己, 對人, 對神都唔係禁好, 到最後我都冇處理這感覺, 現在想起, 當時我應該要祈禱問神我為何會嬲這個人, 問下問下, 一定會得到答案, 依家睇返我點解會咁, 就係因為我估計佢會鬆手, 比我挨落去, 我的估計也是期望別人會這樣對我, 我要學懂付出更多去幫助別人, 我相信對人對自己都會更加快樂.
今日有兩樣野等住我去做, 施工圖及改設計, 施工圖對於我黎講, 真係唔係好夠膽去面對, 原因就係我之前比人炒左, 某程度上是因為我冇心去學施工圖, 畫來畫去都畫唔好, 畫施工圖要好細心, 同埋要好有部驟去畫, 若果不按部驟, 不條理地去畫, 一定會有好多地方出錯而看不見, 因為一份施工圖有太多數字及線條.
我發覺自己面對好急....好急既野.....我就會騰曬雞, 不知所惜, 個腦就會停左係度, 不斷重覆做同一個動作, 其實咁樣冇腦地去做野, 只會浪費時間, 令上司覺得你更不懂處理問題, 神啊! 我對面這問題只有靠住你, 我先可以改變自己, 令自己更像神你, 因為一個膽小如鼠的人, 是不像神你, 因為相信耶穌的人能夠令人剛強.......我要訓了, 今日我阿哥返左屋企訓, 廢事吵住佢啦!88
|