今日由朝頭早開始個頭己經痛痛地, 我仲以為係感冒tim....所以出門口之前都食左粒藥丸, 但都係冇用, 食完都仲係痛痛地, 返到公司我好怕見到ming姊, 因為佢做野好急, 交待完之後好快就走左去做其他野, raymond就唔同, 他很有耐性, 很比心機去教導我, 就算我有很多次都出現錯誤, 如改漏野, 睇漏野, 他都會不厭其煩地話我聽錯誤的地方, 攪到我也有點不好意思, 因為自己的錯誤, 今日他對我說, 我不能夠每次都看你錯什麼漏什麼, 你要自己看一次才交比下一手, 我會好好記住的, 一朝早阿ming發現我的圖出現了一個很大的問題, 就是燈槽做不夠300mm, 放不落燈槽, 我一朝早就不停係度改, 不停係度改, 浪費了一大半日都時間來改圖, 我好急好急咁改, 因為我發覺自己浪費了很多時間, 擔誤了公司很多時間, 當時我還想留在公司不出外食飯, 為公司保常自己的錯失, 其實我咁樣做都有點愚蠢, 因為唔食d野田飽個肚, 又點會有力做野呢? 最重要應該係冷靜想一想點樣去解釋, 點樣去保救, 剛剛第一次做美工圖, 又令我帶黎很大壓力, 因為第一次做, 還有很多不明白的地方, 我點解都係不夠膽問人呢? 唔問既後果就係, 自己苦腦, 令到自己越來越不開心, 令到自己更不想去問, 其實問人不需要等待, 一有問題, 就立刻發問, 最緊要是知道自己問咩野! 神啊! 我相信只有你才能讓我得著勇氣, 得著智慧, 我要依靠你.
今日返到公司原來可以好開心, 但係因為自己在關係裡面建立了一道牆, 所以影響住我和同事之間的溝通.......食飯先........
|