williamfoo
暱稱: 普通的人
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
心情很煩躁
情緒低落
不要拖
前路茫茫
前路茫茫

日誌分類
全部 (289)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 289
留言總數: 108
今日人氣: 15
累積人氣: 6009

站內搜尋
RSS Feed

2010 年 2 月 11 日  星期四   晴天


成日做錯野 呆滯 分類: 未分類

今日整日都唔知自己想點! 好似好驚公司d同事咁, 我好想自己一個人, 唔想見任何人, 返到公司就唔想見任何人, 我有咩野問題呢? 返到公司好似不受歡迎的, 想表逹既時間又表逹唔到自己想表逹既野, 我係唔係唔係真係好唔識去表逹呢? 見到阿ming我又會驚, 可能係因為佢講野特別快, 成日都聽唔清佢講緊咩野, 我覺得佢份人好冇耐性, 講多句都怕麻煩, 我可以點好呢? 人與人溝通對我來講真係好苦惱, 不過我其實唔係對住個個人都會咁驚, 好似對住我既設計部老細, 我會好舒服, 因為佢會好有耐性咁去教我野, 我有好多展覽既知識都係佢話比我聽, 我真係好多謝佢, 唔識做, 或做錯野其實真係人之常情, 最緊要識認錯.

公司裡面大部份都係女仔, 有好多野男仔都要主動d, 行多一步, 例如換水, 按電梯, 埋單比錢, 讓女仕出門先都是男人要做的, 如果唔做都得, 但總覺得唔係禁好意思, 因為話曬自己都係男仔, 要表現男士的風度, 近日心裡總會覺得唔太開心, 點解呢? 會唔會係搵唔到話題去傾計, 又或者係唔係未試過同一班女仕食飯呢? 我真係唔係好識去同女仔相處, 神啊! 求你指引我丫, 我應該同佢地講咩野話題, 佢地先至有興趣呢? 其實我同靜嫻平時傾既野未就係佢地既興趣羅, 講下飲, 講下食, 講下關係, 講下去邊度玩, 尋日做過咩野, 生活趣事樣樣都可以講, 不過重要就係留心聽佢地講過既野, 再投其所好, 咁就最洽當了, 求神給我能夠(快快的聽, 慢慢的說) 賜我智慧應對我工作上的溝通.

raymond己經提點過我好多次, 叫我要自己check完一次先好交比佢, 話我錯既野唔只一次, 重覆都係犯同樣的錯誤, 好似唔記得改物料, model要group埋一齊, 有時唔記得落beam, 或者溜pole, 睇溜數, 施工圖標數標到好亂, 顏色配搭得好恐佈, 冇改公司名, 冇留300裝燈槽, 錯到真係五花八門, 我真係要好好檢討一下, 人做錯野就一定會, 不過就一定唔會錯同樣既錯, 因為會令到上司對自己冇曬信心.

公司會唔會炒我呢? 我成日做錯野, 但我都只係剛剛入行, 錯是很正常的, 若果炒我都冇辨法, 我只要相信神的帶領就沒有錯了, 若果真的被人炒, 我要勇敢去面對, 神會帶領我走第二條路, 神可能覺得我唔適合做li份工先叫我轉工, 不過點都好, 神未叫我走, 我都要盡力做好li份工, 因為這份工是神預備給我的, 我要做好li份工.

打完日記個人都輕省左, 好似放底左D野係度, 神可能想我明白寫日記的好處, 所以才比禁多煩惱我, 讓我可以在blog裡不停咁寫, 不停咁寫.






訪客留言 (返回 williamfoo 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com