今日整日都唔知自己想點! 好似好驚公司d同事咁, 我好想自己一個人, 唔想見任何人, 返到公司就唔想見任何人, 我有咩野問題呢? 返到公司好似不受歡迎的, 想表逹既時間又表逹唔到自己想表逹既野, 我係唔係唔係真係好唔識去表逹呢? 見到阿ming我又會驚, 可能係因為佢講野特別快, 成日都聽唔清佢講緊咩野, 我覺得佢份人好冇耐性, 講多句都怕麻煩, 我可以點好呢? 人與人溝通對我來講真係好苦惱, 不過我其實唔係對住個個人都會咁驚, 好似對住我既設計部老細, 我會好舒服, 因為佢會好有耐性咁去教我野, 我有好多展覽既知識都係佢話比我聽, 我真係好多謝佢, 唔識做, 或做錯野其實真係人之常情, 最緊要識認錯.
公司裡面大部份都係女仔, 有好多野男仔都要主動d, 行多一步, 例如換水, 按電梯, 埋單比錢, 讓女仕出門先都是男人要做的, 如果唔做都得, 但總覺得唔係禁好意思, 因為話曬自己都係男仔, 要表現男士的風度, 近日心裡總會覺得唔太開心, 點解呢? 會唔會係搵唔到話題去傾計, 又或者係唔係未試過同一班女仕食飯呢? 我真係唔係好識去同女仔相處, 神啊! 求你指引我丫, 我應該同佢地講咩野話題, 佢地先至有興趣呢? 其實我同靜嫻平時傾既野未就係佢地既興趣羅, 講下飲, 講下食, 講下關係, 講下去邊度玩, 尋日做過咩野, 生活趣事樣樣都可以講, 不過重要就係留心聽佢地講過既野, 再投其所好, 咁就最洽當了, 求神給我能夠(快快的聽, 慢慢的說) 賜我智慧應對我工作上的溝通.
raymond己經提點過我好多次, 叫我要自己check完一次先好交比佢, 話我錯既野唔只一次, 重覆都係犯同樣的錯誤, 好似唔記得改物料, model要group埋一齊, 有時唔記得落beam, 或者溜pole, 睇溜數, 施工圖標數標到好亂, 顏色配搭得好恐佈, 冇改公司名, 冇留300裝燈槽, 錯到真係五花八門, 我真係要好好檢討一下, 人做錯野就一定會, 不過就一定唔會錯同樣既錯, 因為會令到上司對自己冇曬信心.
公司會唔會炒我呢? 我成日做錯野, 但我都只係剛剛入行, 錯是很正常的, 若果炒我都冇辨法, 我只要相信神的帶領就沒有錯了, 若果真的被人炒, 我要勇敢去面對, 神會帶領我走第二條路, 神可能覺得我唔適合做li份工先叫我轉工, 不過點都好, 神未叫我走, 我都要盡力做好li份工, 因為這份工是神預備給我的, 我要做好li份工.
打完日記個人都輕省左, 好似放底左D野係度, 神可能想我明白寫日記的好處, 所以才比禁多煩惱我, 讓我可以在blog裡不停咁寫, 不停咁寫.
|