剛剛聽完一個道理, 點都好, 神放我在這間公司, 第一樣野就係要我學習建立關係, 就算我點唔鐘意果個人, 我都要與她溝通, 食飯是不能被免, 為何不痛痛快快傾下天南地北呢? 份工是神賜, 神也有能力收回, 不要太著緊自己會否講錯說話, 不是談公司, 生活趣事, 是沒有對與錯, 就盡情去講吧!