又一齊..我們分開...怎麼始終行不開...太耐冇打blog lu...e+一黎..點都同大家請個好.. 大家有冇掛住我先@@?!唔想打咁多..太耐冇打..都唔知有咩好打...尤..我倆定能在一起不分開''
你跟我散了..也許咁樣會更好...背住我同第2個男仔一齊... 仲敢話我唔主動- -冇野講...你對我咁...我應該好憎你...但係點解我仲鍾意你丫?! 我好想知...搵人話我知丫...你對我點...唔緊要...但係你要記住... 當你需要我既時候...搵我丫...我一定會出現係你面前...就算冇人要你...我要你.. 我會等你...一路等到你搵我...我真係好鍾意你架><'''