起前晚大概10點幾到啦,我收到一個好傷心既電話><!!!就係,都好彩嫁啦定左咁多個月先死@@!!!
第二日5點半起身反大陸,反到鄉下差唔多8~9點到啦,一反到去我阿麻間屋不知幾想喊啊,D長輩叫我由門口跪到去大廳,巴口重要叫住阿麻我反左來睇你啦,起個時陣時由我個心到喊左出來囉T.T!!!唉.......人老左點都要走嫁啦T.T!!!跟住到上埋棺材先之差唔多12點到><!!!去到火化場我見到我阿麻化妝化到有血色囉@@!!!我睇落我阿麻好恐怖嫁,佢一隻眼合埋一隻眼開住囉 !!!不過到左今日我到要反一反去睇佢入土囉@@!!!
|