今日上堂好悶丫.琴晚又無得訓,
等左好鬼耐,訓左.今朝起身仲怕你打左俾我,但係點知又冇.
好無耐..................算啦 可能你都係怕我訓左所以唔打. ~.~
放左學又去做專題,做左勁耐,打左勁多野.真係勁撚悶.
諗番起lunch果陣請miss食朱古力. 勁搞笑..
我本來都想 請你食你架... 但係你又走左 ..
依家係it room 唔打咁多住. 隔離有個屎眼康望住我打日記丫....哈哈
佢打我丫
好掛住你丫 老婆 我愛你丫
隔離班友見到我咁打 好唔鋸丫 ^.^
.唔打咁多肉麻野啦
一句講曬 我愛你丫 你掛唔掛住我丫
番到黎,同老婆傾左一陣電話,佢就話去洗白白. ~.~
跟住jimmy仔又打黎. =0= 聽佢果句,真係幾怕........
希望唔好啦...........T^T
|