琴晚同D FD落SOHO, 轉左好多間吧! 凸=.=凸 搞到又整親隻FOOT. 唉 勁慘丫! 4點幾番到HOME. 跟住同細佬又飲. 哇 正丫. 邊飲邊煲碟.(勁搞笑) ︿.︿ 跟住睇番MISS鄭覆番我既野. 正丫!!! 睇黎今日都要好好咁養傷架啦 /.\ 搽藥酒......ING 睇到你打D野,我都唔知點好.雖然唔知係咪話緊我. 但你係一個好女仔.而我唔係一個好男人. 所以,請你不要再傷心.因為你既要求,我好難做到.SORRY
今年中秋,同基仔一首歌好似----黑仔... T^T D FD叫我出SOHO. 唔知出唔出好呢! 唔出既話要一個人過啦. 勁悶.(foot痛中.....) 好悶丫 .. 睇黎 我都係要出動啦^.^