只怪我是一個傻瓜...
wilson612
暱稱: 人士-_-"
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-09
2010-09-26
2010-09-21
2010-08-27
2010-08-23
文章分類
全部 (67)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 67
留言總數: 125
今日人氣: 22
累積人氣: 1545
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 14 日  星期四   晴天


難頂既1日=.= 不安 分類: 未分類

今日考物理-.-

無大計數機同原心筆...

個陳美珍要我同傑哥去問老師借-.-"

我彩你都onon地-.-理都唔q理-_-

我要借架咩:!?跟住考1個半鍾...11題-,-

我做佐5題唔q做Orz訓教等夠鍾-3-"

mc做1個鍾-,-我無計數機都可以半個鍾gg佢Orz太勁啦xD"

諗返起琴日傻仔鋒扮玩魔術係條[副]到拎副啤排出泥夾住佢條撚毛就好笑xD

講佢低能個陣又諗返起9江14單野xD

笑到肚痛xD

呀Mi琴日生佐v3v生佐4隻bb>w<屋企變佐有9隻貓啦@3@""

 



2010 年 1 月 13 日  星期三   陰天


o既一日-.- 呆滯 分類: 未分類

琴日訓到今日6點幾-.-

一起身

又落佐o-net

鬼叫又放假咩-3-

落佐o-net等肥鋒

佢泥到開機...

睇場個個又打緊機...

打完同佢玩下姐...

肥鋒又真係打999=.="

真係有3隻狗泥佐-.-

一泥到就亂9咁吠

係咁屌你老味屌你老味-.-"

o撚佐-.-

跟住搞下3搞下4搞返出泥-.-

走佐Orz

我都廢撚事理=.="



2010 年 1 月 12 日  星期二   陰天


2010-01-12 不安 分類: 未分類

今日放假=.=

扮返學=.=

去佐o-net打機

打到11點呀撚同肥料到

就走見到肥鋒

落佐好運玩灣岸

跟住去佐"篤波"

篤完之後走

返到屋企6點就訓教....



2010 年 1 月 11 日  星期一   雨天


打返咁多日....考試啦=3= 鬱悶 分類: 未分類

今日第4日啦....我今日考通識同英文作文....

今日同上星期3.....4同5既考試一樣.....

諗緊同一個人=___=結果份卷吉佐Orz

今日既通識有5板空佐-0-"

英文作文我一隻字都無寫到= ="

之前個d唔保打啦-3-

反正受肥料既差5多架啦=___="



2010 年 1 月 6 日  星期三   晴天


今日第一考試 分類: 未分類

今日考試....考數學....

我因為琴日9點幾打比我知佐晴一d野...

係咁訓5著....擔心佢有冇事....

就訓佐係張床到諗野.....

無溫書.....今日數學又無拎到計數機...

全場心算- -"

空佐4/5板= =

不過算啦

我擔心晴多好多....成績由佢啦....。