win_win123

2009 年 6 月 26 日  星期五   時晴時雨


2009-06-26 分類: 未分類

哈哈~今日去daycamp好好玩呀!!

一朝早9點幾出發~

同虧,ben坐~kai的

果度好熱~玩信心顫~我對你地有信心~之後就跳左出去~一下頂個波~YEA!!拍曬手掌~

THEN~去左玩空中飛人~D男仔好勁~不過d女仔就~唉~好easy呀~冇難道!!!!

lunch~有rice,雞脆,菜,排骨~ok la~

用左$4打機~哈哈~

又玩lu~玩過橋~哈哈~好有合作feel~正!!好快就玩完~可能太勁掛~

去玩運乒乓球~好似遊花園~出完去又入番尼~仲上2 floor~=0=

高牆last lu~超變態~要上去一個2.5個人咁高的牆=0=~大家好合作~好快我就比人推左上去~個呀sir話叫我stay~幫手拉d人上去~o左!!好似換左技,goldfish定係ben落去呢~forget lu~拉到我抽筋lo~唔該!!!

再加上又落狗屎wo~唉!!!!濕透lu~

好累~about 5點到回程~同ben坐~唉~睇相~好型呀~!!!!!我係高牆上用上帝之手打救d人實在太正了~不過d人話我有d暴力~車!!!!!!!!!!

同虧,呀mi,yo回家了~!!!!!!!!!!

今日真係好開心呀~

D相遲D POST 呀~比你睇下有幾型

P.S. kayi 唔好唔開心la~although入唔到BBS~不過F.3再尼過~ADD OIL~我SUPPORT 你!!!!!!!!






訪客留言 (返回 win_win123 的日誌)


ahkayi_27 於 2009-06-28 10:58 AM 發表:
哇-_-
無啦啦有我個出名;
入吾到..都預左-_-
不過都多謝你啦-_-
多謝埋阿嵐=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



katherine710 於 2009-06-27 06:15 PM 發表:
+2我都十卜你
haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ben728 於 2009-06-26 10:02 PM 發表:
吾系我話你嫁,,系d女仔話你暴力-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]