今日係好冇聊嘅一日 so冇乜野打
十點起左身 温左陣書 開埋電視
1230出左去學琴 1315返左屋企 亞ba同亞ma唔係屋企 so我開左computer
一陣1430出去食野 之後就要温書喇=]
我仲未溫好豬牙...
點算牙
H.M温左 不過完全唔熟=[
I.H 冇乜點温 我好中2I.H 但唔G點解我唔想温
MATHS 睇過下LA XD
算LA 唔打LA