| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 21 日 星期五  |
| Christmas party |
分類: 未分類 |
今天是我第一次寫blog
有點兒緊張!!
今天是我校舉行Christmas party
我很高興收到4封聖誕卡
我很感謝
1)Suki
2)Rainie
3)Bobo
4)Sue
多謝你們送聖誕卡給我
下年Christmas
我會送回從中一至中三
曾經給過我聖聖誕卡的人!!
我要特別感謝某人
自從我認識你
你就每年都送我聖誕卡
低我從沒有送你聖誕卡
真慚愧>_<
下年Christmas
你的聖誕卡會與別人不同(特別)
某人是誰??自己猜想吧!!
大家Merry Christmas!!
|
|
|
RaInIe 於 2007-12-28 07:39 PM 發表:
|
網主回覆
嘻嘻!!我好想知
你為何會問我有冇有blog呢?
不過我很感謝你黎我個blog留言!! Posted at 2007-12-28 11:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
草[] 於 2007-12-26 09:22 PM 發表:
|
網主回覆
=.="好慘呀,
你只係得兩隻字留俾我,
好傷心  (說笑)
有人留字已好開心了  Posted at 2007-12-26 09:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
HI...你好aR 等我做你第一個留言者La. 我係路過嫁....CM比你 祝你個BLOG一日千里咁進步^^
|
網主回覆
^^多謝你這位過路人
你竟然做我這個Blog
第一個留言人,我實在有幸
祝你Merry Christmas Posted at 2007-12-22 11:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|