好耐冇寫日記啊∼
因為哩排都冇咩野發生∼
唉∼哩幾個星期都會有好多測驗啊∼
就來要考試啦∼
我好緊張啊∼
我真系好驚成績會退步左啊∼
因為我都覺得我ge心好散啊∼
成日都想出去玩∼
但系睇見d垃圾成績後..............................
我覺得我應該要好好甘去學習∼
唔好再頹廢自己啦∼
各位好朋友!我地一起加油啦∼
干爸爹!!!干爸爹!!!
MySpace Music Playlist at MixPod.com