哩幾日都冇打日記∼
既唔打又懶打∼
之前系波波Ge生日∼(相in相簿中)
去左唱k∼
我從來都未見過甘幾張ge波波∼
自己係度行來行去∼
急著講電話∼
見到佢甘∼
只可以講一句:『他還是一個長不大的傻小孩∼』
我只系想同佢講:『18歲啦∼生性D啦!!』
玩得幾開心ga∼(雖然有d小插曲!)
之后就番左大陸∼
希望可以散下心∼
將all of 煩惱拋開∼
同我ge小表妹慶祝b-day~
見到佢甘幸福GE樣∼
我突然都覺得自己都變得幸福左∼
佢帶住我送比佢過副墨鏡∼
真系好cutey啊∼
希望我ge不佳心情可以隨風『時間』逝去啦∼
用好ge心情來迎接新ge未來&明天啦!!!!加油!!加油!!加油!!
|