板 主 公 告: 最 新 消 息: *1.我轉左背景呀∼!令唔令呢∼!*2.我轉左背景音樂∼!係新歌黎嫁∼!叫 藉口∼!*3.請大家多d去我日記留言啦∼!
『"|°×"°。細-粒  ...KEITA日記▲ "』
歡迎光臨~!希望你地日日到黎睇啦~!^^多謝大家呀~!=3=
來到『"|°×"°。 細-粒  ...KEITA日記▲ "』
windssumlove
暱稱: 『"|°×寂寞.. 細-粒 ..KEITA
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我換日記呀
仲有四日就生日呢!哈
我沒有知格生存!!
happy day
【再見!大家】
文章分類
全部 (156)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 9 月 8 日  星期五   晴天


好傷呀(心痛如麻) 感動 分類: 未分類

唉....
(心痛如麻)!!
我今日勁冇心機上堂呀∼!
成日想住佢囉∼!
前四堂我係到喊呀∼!
但係冇人知∼!
唉....
我喊左四堂都冇人知呀∼!
唉....
今日我見到佢同張xx玩都好勁∼!
踏來踏去呀∼!
我果陣心好痛呀∼!
><
之後我俾信信佢呀∼!
.....
到放學果陣∼!
我係上面係咁睇住佢∼!
佢係下面玩啦∼!
佢有同男仔玩啦∼!
等等啦.....
果陣我係咁睇住玲∼!
果陣個心勁....勁....勁.....
『痛』呀!
之後我知道佢界手呀∼!
有話我唔界佢唔界∼!
唉...
咁我界囉∼!
唉....
其實我今日想係上面跳下來嫁∼!
因為個心好痛呀∼!
唔講啦∼!
bye∼!bye∼!

2006 年 8 月 29 日  星期二   晴天


勁唔開心呀 感動 分類: 未分類

唉...
勁唔開心呀∼!
琴晚到e+都唔開心呀∼!
唉...
我好掛住佢呀∼!
唔知點解e幾日∼!
好似過左幾十年咁呀∼!
唉...
但係佢都唔知啦∼!
我話掛住佢∼!
但佢都唔信我∼!
唉...
都唔知點好呀∼!
種知我e+個心好痛啦∼!
好想見佢∼!
但都冇得見啦∼!
唉...
唔講啦∼!
bye∼!bye∼!
..><..
唉...