今日我就去左打排球啦~!同一班女仔呀~!好好笑呀~!我地玩下...玩下...到有好久啦~!點知麗婷好大力咁打左出喎~!之後彬彬同我哥去左出面搵啦~!我就係入面搵啦~!點知搵左好久到搵唔到喎~!之後我地唔搵啦~!hehe~!我同彬彬/我哥就去買野飲啦~!之後我地一人買左一枝1L的汽水啦~!我地一路飲住返黎啦~!我同彬彬到就快飲左一半啦~!hehe~!之後阿晴有叫我幫佢買一枝返黎喎~!我就當聽唔到咁囉∼!哈哈~!之後佢地咪係到打囉~!我地就係到玩囉~!玩下...玩下...佢地有話要去食野喎~!之後彬彬同我哥就係到玩啦~!我就係到訓陣覺先囉~!之後訓下...訓下...無啦啦~!有三個人入左黎踢波喎~!之後d人跟果三人一齊係到踢波喎~!之後佢地左住曬我訓覺~!仲要搞到我訓唔到∼!我咪發火囉∼!我好大好大聲叫佢地走∼!點知佢地唔走喎∼!我咪爆粗罵佢地囉∼!之後佢咪走囉∼!我地咪係到打波囉∼!我地一打就打到6點幾啦∼!hehe∼!唔講啦∼!88
|