前幾日發燒所以冇打到日記... 所以到今日早上先打到... 發燒好鬼死生苦..... D藥好難食..... 打死我都唔食(但係比左錢唔食好慘) 講返我之前個件事.... 原來我諗多野.... 我個fd佢對我好好嫁... 返學啦88大家