學識放棄..學懂放手
 
windy589
暱稱: ☆☆☆∴可∴愛∴∞◆珍寶珠◇∞★★★
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
咩先至係難能可貴...
☆☆☆...~~我真的累了...
∞...××我∴知∴啦×...
~O~◇今日好SAD囉...■...
LuckY...LuckY...
文章分類
全部 (72)
↗情感分享↙ (24)
↖事惰分享↘ (47)
→反思人生← (1)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
>.<穎恩>.&l...
焯之~3~
~小棋子~>.<
~彤~ ~.~
~玲~
~葉小~
~鄧Miss~
∴仔仔(愛兒)0scar∴
♂李老師♀
玲玲^.^
最近訪客
最近沒有訪客
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 118
今日人氣: 2
累積人氣: 1395


唉!!!佢好慘呀!!!

我有個FD本身今日生日...

但係又冇人陪佢過

佢真係好慘呀!

本身我有個FD話陪佢過生日

但係到最後佢都係放咗佢飛機

不過我同我個FD每人都有送咗一份生日禮物畀果個FD嫁

(我都算係有心啦...係唔係呀...??)

最主要都係因為我哋入咗屯門行街

所以我個FD先冇人陪佢過生日

我都未同我個FD講...

"哥哥...生日快樂呀!!"

 

 

刊登時間:2007-08-19 10:00 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 windy589 的日誌)


windy589 於 2007-08-19 11:09 PM 發表:
哥哥你講就講得好聽
收藏係屋企
唉!!!!!!
其實你係......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Edwardtsang 於 2007-08-19 10:51 PM 發表:
多謝你地呀..
 
不過個兩份生日禮物同我個袋唔襯喎..
 
所以我決定將佢地放係屋企..
 
珍藏仲好啦..
 
THX..
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



windy589 於 2007-08-19 10:45 PM 發表:
佢又唔係佢自己一個人過
你冇需要咁自責呀
你放心啦
不過你送畀佢嘅同我送畀佢果份生日禮物
佢似乎唔多鐘意喎
佢話同佢個袋唔襯喎
我係唔係話過送件衫畀佢嘅
佢竟然話仲好喎
唉!!!!!!
對住佢真係冇話可說囉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kailing80828 於 2007-08-19 10:05 PM 發表:
我覺得好對佢唔住呀
but我同say 左sorry傢啦
唔知佢今日過得開唔開心呢?
應該唔開心掛......因為要佢自己一個人過生日
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]