學識放棄..學懂放手
 
windy589
暱稱: ☆☆☆∴可∴愛∴∞◆珍寶珠◇∞★★★
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
咩先至係難能可貴...
☆☆☆...~~我真的累了...
∞...××我∴知∴啦×...
~O~◇今日好SAD囉...■...
LuckY...LuckY...
文章分類
全部 (72)
↗情感分享↙ (24)
↖事惰分享↘ (47)
→反思人生← (1)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
>.<穎恩>.&l...
焯之~3~
~小棋子~>.<
~彤~ ~.~
~玲~
~葉小~
~鄧Miss~
∴仔仔(愛兒)0scar∴
♂李老師♀
玲玲^.^
最近訪客
最近沒有訪客
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 118
今日人氣: 14
累積人氣: 1381


唉...中學生活真係好...

中學生活真係好難捱呀!

苜先要對住個人唔似人

鬼唔似鬼嘅班主任

日日都會聽到佢講:

"留堂半個鐘...留堂半個鐘...留堂半個鐘..."

佢真係好煩囉!

又唔知自己樣衰

化妝D粉底整到成尺厚

樣爆囉...

日日都著住黑色衫

冇衫佢著咩?

我都唔知點解

我由第一眼目到佢已經好恨佢囉

佢上堂果時...

我係到唸返起李老教我果時

真係好唔想佢教我中文

(應該話其他科都唔想佢教囉!)

有咩淨係跟書講

洗鬼佢教咩...

自己睇咪得囉!

仲要頂住佢成年都唔知點算?

唉...唔好講我個死人班主任啦!

不過教我果D老師都好好人

有English嘅MISS TSUI

佢上嘅每一堂都好生動有趣

佢份人仲好搞笑

所以我果班都好鐘意上佢堂嫁

佢都好靚女...個樣好得意

仲有Integrated Humanities嘅MISS 劉<---唔識串個劉字

佢雖然有時好嚴

但係佢都對我哋班好FRIENDLY

佢都同MISS TSUI一樣都好靚女

仲有SCIENCE嘅MISS SO

佢雖對我哋班好嚴...

要求好高...

但係我都知佢係為我哋好

我第一次默書唔合格

佢就留我堂幫我溫到識為止

佢真係好好人

以上就係我成日見到嘅好老師

仲有數學老師

唉...佢堂堂都係到講癈話

都唔知佢係咪上堂嘅?

仲有電腦果兩個老師

都幾好人嘅

一個叫黃國釣老師

另一個係阿棋個班主任

胡仲詩老師

佢好靚女嫁

個阿SIR都唔差

而普通話果個老師

佢D普通話都唔準嘅

呀...

講起普通話

原來我個英文老師講普通話係好好

(因為佢上英文堂...有時都會講少少普通話)

普通話我都好想係MISS TSUI教

哈...哈...哈...

下一篇校園生活

刊登時間:2007-09-15 10:05 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 windy589 的日誌)


windy589 於 2007-09-16 12:07 AM 發表:
我哋嘅老師都OK搞笑啦!
我會記得啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kailing80828 於 2007-09-15 10:59 PM 發表:
lau=劉<~~呢一個呀,記住呀
哈哈哈...xd
我地學校d老師每一個人都好搞笑傢
我地成日上堂都係咁笑
勁開心呀
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]