學識放棄..學懂放手
 
windy589
暱稱: ☆☆☆∴可∴愛∴∞◆珍寶珠◇∞★★★
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
咩先至係難能可貴...
☆☆☆...~~我真的累了...
∞...××我∴知∴啦×...
~O~◇今日好SAD囉...■...
LuckY...LuckY...
文章分類
全部 (72)
↗情感分享↙ (24)
↖事惰分享↘ (47)
→反思人生← (1)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
>.<穎恩>.&l...
焯之~3~
~小棋子~>.<
~彤~ ~.~
~玲~
~葉小~
~鄧Miss~
∴仔仔(愛兒)0scar∴
♂李老師♀
玲玲^.^
最近訪客
最近沒有訪客
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 118
今日人氣: 13
累積人氣: 1380


~校園生活~

呢個星期...

我都有各種唔同嘅經驗

星期一....

係排球隊選拔

我...入咗呀!

真係好開心呀!

不過小小入唔到

都有D唔開心

星期二.三.四

一切如常...

只係每一日都好遲先返屋企

因為我太鐘意學校啦

星期五係我最開心嘅一日

因為唔洗著住套校服返學啦

可以著住P.E衫返學

因為果日係社員大會嘅日子

所以先可以著P.E衫

果日仲有Physical Education

唔洗換衫同換褲

淨係換褲就得

我開心嘅原因又點止咁簡單

仲有嘅係果日

我仲要籃球隊選拔

同啦啦隊練習

所以話係可以滿足我四個願望

我今日仲打咗一篇

(下面呀!)

         ↓↓

 

刊登時間:2007-09-15 10:39 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 windy589 的日誌)


chanpokwan 於 2008-01-21 12:05 AM 發表:
HaLO!
第1次黎你個blog
留番個cm比你
 
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yee020829 於 2008-01-07 01:59 PM 發表:
 hehe~路過滴
留個cm俾你ar -v-〞
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



笨蛋 於 2007-10-15 09:48 PM 發表:
HI 你好~
杜芷塋你真係好勁呀!
運動咩都得
勁勁勁!
加我msn↓
估下我係邊個
 
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



諗蛇 於 2007-09-25 02:21 AM 發表:
個背景音樂... 咪係愛是不保留o既英文版? 妳點搵到o架?
 
妳就好啦, 入到籃球隊, 我都好羡慕...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



windy589 於 2007-09-16 12:09 AM 發表:
啦啦隊應該就快啦!
入籃球隊我會支持你!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kailing80828 於 2007-09-15 11:01 PM 發表:
我都唔知幾時開始練習啦啦隊呀
仲有呀
我好驚去唔到籃球隊呀
T.T''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]