
今日發生左一件好唔開心的事,就係..........今日派左中文默書薄啦,點知我明明寫對的字,點知個miss話我唔對的...好鬼火呀!!>w<"仲有我就係今日同人嘈,真係好鬼火大呀....我今日同個fd唔係幾好囉!!至於係邊個...都係唔好講啦!!嘻嘻~~!不過今日心情都唔係咁好,同個fd有小小不和...但我諗都冇咩事的.....不過我都唔係好仲意同佢玩...仲有我前面果個好鬼變態,我都唔想講啦>_<"好想嘔....佢個名叫狐狸精,個花名係唔係好好聽呢~!E個人我好憎佢嫁>_<"佢成日係到玩野.成日當自己好叻好勁咁,點知考試未又係唔合格,e D人識到真係黑足3世呀!唔講e樣啦~!諗起都想嘔呀,佢個人又唔清潔,又唔衛生,佢個人真係變態。
今日同牙詠加埋牙冰係到勁傳紙仔,不過傳傳下我就冇傳啦,因為我要聽老師講課呀!我係唔係好乖呢!呵呵~今次默書得85分>w<"下次要努力呀>~<"不過開心的係今天冇下雨啦!希望現在開始幾天不再下雨就好啦!嘻嘻~喵~~(初子呀)嘻嘻~~!
|