
今日好想訓呀,昨天3點幾先訓,今早12點幾先起身>_<",不過我星期六,日係唔係都可以12點幾先起身,嘻嘻,不過呢,昨晚一上到張床就好快就訓左,唔知點解呢,可能眼訓啦.......跟住今日我諗左好多野啦~!跟住玩左陣電腦,跟住冇啦啦比我個死人哥話--"話叫我比佢玩--"佢自己果個電腦都有電腦啦,又話自己果個電腦玩會好lag--"我果時真係好想打佢,不過最衰的就係我打左佢..佢會打返我嫁>~<"怕怕呀,不過最後我都係比左佢玩-0-'鬼叫自己又怕比佢打咩-0-"又話我成日玩><'"咁今日係到我玩喎,牙婷都冇出聲,又幾時到佢出聲呀~.~"佢又成日話自己f4,放學果時要係學校有補課,又話唔知星期幾又話要學長笛--"又話佢唔係成日玩,話e家比佢玩係唔係唔得=-="我真係比佢蝦-0-"牙媽又唔幫我--"叫我比佢玩=="佢一玩就玩好鬼久,玩左4~5個鐘都唔會比返人玩的-0-"就係咁我先唔比佢玩--"黠知......算啦,都係唔好講啦>m<"真係黑色星期日啦>k<"
|