2006 年 7 月 29 日 星期六  | |
去咗街街∼  |
今日去咗葵x探婆婆佢哋ar∼
跟住同周c-and彭珠去咗睇戲ar∼
我哋去睇魔怪屋ar∼
好好睇嫁>.<
睇完之後∼
我哋去咗影貼(子)相∼
影得好靚嫁∼
彭珠就冇影∼
今日我好開心ar∼
|
| 刊登時間︰2006-07-29 08:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 26 日 星期三  | |
去咗游水ar~~  |
好開心ar~
去咗游水ar~
學"色"咗小小~
都好好嫁la~
~~~~~~~~~~~~~
總有~
星期六~
我可以去葵x探婆婆佢哋la~
同埋去同周c玩玩玩~ |
| 刊登時間︰2006-07-27 05:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 24 日 星期一  | |
悶悶ar~  |
悶......悶.......悶....
尼個(鼠)假好悶a~
又冇得出街~
又要作(鼠)期作業~
d作業難到死~
叧一面~
我又驚番中學時比人(蝦)~
都唔知點好~
|
| 刊登時間︰2006-07-24 04:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 18 日 星期二  | |
| *去考分班試* |
今日去咗考分班試~
有小小緊張~
尼間band3學校~
入面d人憎係.....
好多人都講粗口~
我超焦無奈~
不過~
都總有唔講粗口既人~
希望可以同佢哋做列到好fd-la~
bye~ |
| 刊登時間︰2006-07-18 04:12 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 14 日 星期五  | |
| 悶到死ar~ |
悶到死~
不過又煩緊升中學d野~
就係咁~
我就打咗比wendy傾計~
我哋係到係咁傾中學d野~
中學有好多野都好嫲煩~
傾到周c打比我個時~
我就冇在同wendy傾~
轉咗同周c傾~
跟住~
我先知中學既游泳堂~
係boy同女分開游~
個時我都放心好多~ |
| 刊登時間︰2006-07-14 06:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|