金日考左中文`
我考完之後去左MMMMMM到食野`
食完之後去左博文到`
點知見到一D人~
吾知佢地係吾係無野好玩`
佢地搶左我隻鞋去玩`
不過最後刀有一個自稱[[好人]]既人比番隻鞋我`
'|,'`悲哀-*..從來也只是屬於我`|'/★ [[ ..' `快樂的哭 '`' 悲哀的笑..*◆ ●"`*;盡情的哭吧`〝* ◇*....反正已沒什麼東西值得我去笑.."|]'-★