今日有d開心
又有d唔開心
我今日問左亞媽~~問佢我星期2出唔出得街
佢話出得.......咁我就開心到死左
之後我又玩唔到勁舞.......(down唔到3.1)
咁我諗諗下冇野玩
就幫我啊媽手攞d樹番入黎
一唔小心就.......
流血.....
我驚到傻左
係到大叫><
大家係咪覺得我好傻呢@@~?