勁勁勁勁勁耐冇打啦
係呢段期間所發生ge野多不勝數
其中幾樣重要ge:
比班fd飛,,,,,中意左人,,,,,好唔開心,,,識左個人,,同D同學ok......
太多太多啦
當中有喜有悲,,,,有笑過亦都喊左好多次
呢排測驗
開左3個xanga(白痴的!!!)
唔知點解無啦啦想打呢個
搵左我勁耐lo
中學ge日子,,,比我想像中難捱得多
好辛苦好辛苦
但點辛苦都要撐落去
雖然得自己一個
有時真係頂唔順
加油呀!!!!!!!