今日好Happy呀!!!!
今日去咗海洋公園呀!!! 玩左好多機動遊戲呀!!Very good最好玩呢係滑浪飛船!!我玩咗好多次!!!都唔記得玩咗幾多次啦!!!又玩咗飛天千秋、、、、真係好好玩!!!玩滑浪飛船那時,還玩到全身濕曬!!!好凍呀!!還睇咗水母!!好cute呀!!!今日真係好玩!!但係快樂的時候真係好快過呀!我地好快就走了!!好想下次再同你地一齊玩呀!!!......(閱讀全文)
玩左好多機動遊戲呀!!Very good
最好玩呢係滑浪飛船!!
我玩咗好多次!!!都唔記得玩咗幾多次啦!!!
又玩咗飛天千秋、、、、
真係好好玩!!!
玩滑浪飛船那時,還玩到全身濕曬!!!好凍呀!!
還睇咗水母!!好cute呀!!!
今日真係好玩!!但係快樂的時候真係好快過呀!
我地好快就走了!!
好想下次再同你地一齊玩呀!!!......(閱讀全文)
有人有異性冇人性!!!
又話放咗學同我一齊座車!!
but佢男友打Sms比佢話去eat午餐!!
結果........
我想你地都知啦!!!!!!
估吓佢係Who!!!!
今日晚上,9點幾有條仔打電話來,
話找陳X儀,我P佢個K啦!!
打來我屋,找陳X儀!!!
想死呀???
我相信識我架,都知道條友仔係who!!!!!!
水銀燈好靚呀!!!!!
今日玩誠實大膽,
好好玩!!!!
但係昕日有野See.......
就係陳XXKiss陳x平
一定要See呀!!!!
唔See走寶!!!!!!
還有吳X軒昕日Kiss陳XX同區X如!!!!
無奈~
見到有條pk同人玩包剪X,
“書”咗唔認還要講粗囗!!好想打佢!!!!!