獨愛1個'.
*HERE, IS" FOR_esther`
wing07m
暱稱: Esther
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
stop!!
2008-10-15
wElcOMe U tO JoIn mY...
苦難開始__1sT]
2008-10-12
文章分類
全部 (110)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
carmen
DADA'
fish
i-learner
KATRY
KINDA
wai
WYFIAN
×╳傻聰.凝.夜貓赤...
小小小小柳承敏
孤•冷月
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 110
留言總數: 300
今日人氣: 34
累積人氣: 3754
2008 年 7 月 16 日  星期三   酷熱


4A搞活動? 分類: 未分類

7.15

TO 純`西 : 生日快樂丫!

4A搞大食會

係學校搞GE,,

嗯嗯..

對D食物不滿

因為我地成班都好蠢咁玩左GAME先至食野''

等到D野凍哂先食 ~.~

基BA & 同學仔玩爭凳仔,,

哈哈!輸左要爆波WO@ @

 

攰死 ! 已經心力交瘁LA !

可以比我唞下MA??

得2人收夜?

真係會做7死+"

我想轉工  * U *






訪客留言 (返回 wing07m 的日誌)


ngwindy 於 2008-07-19 03:13 PM 發表:
CMCM!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wusorain 於 2008-07-18 06:52 PM 發表:
雞翼'
c0mment :)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cris471403 於 2008-07-17 11:39 PM 發表:
暑假去醫急性發錢寒,yoyo^.^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁我都要e下我ge荷包肝硬化lo ~.~
Posted at 2008-07-18 01:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kei0327 於 2008-07-17 09:39 PM 發表:
想搵野做都冇@.@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wailii 於 2008-07-17 01:01 PM 發表:
我都想食野SIN...
好肚餓...冇食中午
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bryce 於 2008-07-17 12:05 AM 發表:
d椰汁西米十分好食
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jim887910 於 2008-07-16 11:24 PM 發表:
想搵野做都冇@.@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MON_0701 於 2008-07-16 10:37 PM 發表:
hee"
好彩我食左野先去姐!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]