呵呵.<
金朝返學~
冇比人捉'
嗯..入到課室
就有大消息要宣佈!!
係咩??--LO.SIR辭職吾教*
點解走都吾單聲ne?
細估吾到,,
戈日同老ma到銀行一趟~
就係我最後1次見到佢.. [其實意思係..吾g幾時有緣再見!.so有d吾捨得佢姐']
戈日ge運氣都吾錯+!
可以順便見埋c 母<she is so young,not seem a mother>
吾扯開講咁遠la\'
LO.SIR吾教..
當然有另一個人做我地ge班主任na,,
ne位人兄係個新仔!
嗯'佢叫歐肇基 (令我諗返基BA TIM!)
畢業於台灣師範大學-中文系,上年任教KP F.1
佢個樣都ok順眼~但係偏瘦左dd
由於學校有條不明文規定:教你高2戈年d miss,a sir跟班上高3ge機會係好大! [升吾到ban者例外]
so 下年又係會見到佢啦.'
我要發奮!
哈.
首先係改一下上課sleep ge習慣'
|