哇~開學以來,,
第1堂體育堂姐
就覺得自己個body適應吾到咁a/'
可能係太耐冇點郁過ge關係la > <
嗯..趁听日得閒出去鬆一鬆先!!!
ps:吾g大家覺吾覺得ne排好似好易就會遲到咁丫 T^T'