琴日晏就ma,,
去左0均報名with'LONG,
一次過咁交哂六百蚊. [oh~私己錢好肉尺唷!!]
嚟緊ge 9.13---2:15p.m開課la~
嗯..
希望自己可以有始有終咁學好d&考番個牌 > <
有冇人g係bin可以學好d英文會話咁a???
金日朝早又go to MainlandChina'
睇牙.'--
發炎了..但不痛' ,神也
呵呵'' 下星期又要去會一會佢~.~
煩 T^T
誰能撐到最後一秒",
那才是真正的王者'!
發奮發奮發奮發奮發奮發奮發奮發奮發奮發奮!!!!!!!!!!!!!
|