獨愛1個'.
*HERE, IS" FOR_esther`
wing07m
暱稱: Esther
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
stop!!
2008-10-15
wElcOMe U tO JoIn mY...
苦難開始__1sT]
2008-10-12
文章分類
全部 (110)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
carmen
DADA'
fish
i-learner
KATRY
KINDA
wai
WYFIAN
×╳傻聰.凝.夜貓赤...
小小小小柳承敏
孤•冷月
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 110
留言總數: 300
今日人氣: 82
累積人氣: 4113
2008 年 9 月 14 日  星期日   酷熱


我ge未來係?!! 疑惑 分類: 未分類

岩岩同baba傾左陣計'

係關於我將來ge出路...

er,,

討論完之後

自己都初步有左個總結"

投身[ 警察 ]行業'\

個人認為係,,//work ge!!

其實,

細細個戈陣,,

就有諗過做醫生na.

因為覺得ne份職業好高尚ma'

但係..

做e生ge基本要求

我係達吾到 > <'

所以對ne行冇咩點再望lu~

吾經吾覺都讀到高2,

仲有吾係好耐時間,,

就有可能要出黎面對社會

當然"如果讀到大學我係會讀ge!

我係會搏老命咁考入大學+!!!!!!!

因為我話過我要做大學生!!!

而且打政府工好處:

1)收入穩定

2)褔利好

想成為警察一份子其實並吾難

只要你挨得過佢d考試'

而我依+就為自己定立左2個目標

首要目標:做大學生

次要目標:考警察

向目標進發!做個成功人仕

警察係個揸正牌ge古惑仔,

我要做揸正牌ge古惑女!!!

人的一生可能燃燒也可能腐朽,我不能腐朽,我願意燃燒起來! —— 奧斯特洛夫斯基






訪客留言 (返回 wing07m 的日誌)


MON_0701 於 2008-09-28 01:18 PM 發表:
大志WING-3333333-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mystina2f 於 2008-09-27 02:07 PM 發表:
一齊一齊...@_@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cris471403 於 2008-09-26 03:05 AM 發表:
突然之間咁有大志AR~.~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wsm1992 於 2008-09-25 05:43 PM 發表:
陀槍師姐搵你拍
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hiuun 於 2008-09-16 04:50 PM 發表:
=..= 渣正牌ge古惑女!!等你哦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]