| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
我ge未來係?!!  |
分類: 未分類 |
岩岩同baba傾左陣計'
係關於我將來ge出路...
er,,
討論完之後
自己都初步有左個總結"
投身[ 警察 ]行業'\
個人認為係,,//work ge!!
其實,
細細個戈陣,,
就有諗過做醫生na.
因為覺得ne份職業好高尚ma'
但係..
做e生ge基本要求
我係達吾到 > <'
所以對ne行冇咩點再望lu~
吾經吾覺都讀到高2,
仲有吾係好耐時間,,
就有可能要出黎面對社會
當然"如果讀到大學我係會讀ge!
我係會搏老命咁考入大學+!!!!!!!
因為我話過我要做大學生!!!
而且打政府工好處:
1)收入穩定
2)褔利好
想成為警察一份子其實並吾難
只要你挨得過佢d考試'
而我依+就為自己定立左2個目標
首要目標:做大學生
次要目標:考警察
向目標進發!做個成功人仕
警察係個揸正牌ge古惑仔,
我要做揸正牌ge古惑女!!!
人的一生可能燃燒也可能腐朽,我不能腐朽,我願意燃燒起來! —— 奧斯特洛夫斯基
|
|
|
hiuun 於 2008-09-16 04:50 PM 發表:
=..= 渣正牌ge古惑女!!等你哦!!
|
|