唉....成世女冇咩好驚~
就係最驚自己間屋有d咁ge野存在"
小強見慣左@ . @
1 d都吾驚佢la!
大不了用拖鞋踩 c 佢*
but今朝去toliet
就發現左有壁虎(即鹽蛇)
oh my god!!!!!!!!!!!!!!!!
真他ma的嘔心死
誰能幫我a