**************************************
由11:00企到8:00
對腳仔已經冇咩g覺lu x . x
我發覺---
阿強有d變左!佢開始對我地執得嚴左
"一早返去就叫人埋draw
睇住條數’驚short $$$ wo = =
搞到我好似搶左kinda份野嚟做咁...
仲叫埋佢收工先
唉∼他ma的
一時忙一時吾忙
只得我同臭gap兩個人撐住個場∼
又吾比我幫手
攰死gap啦
then mon番左嚟
有d事發生左
妖.
好心個新人係繁忙時間就米鬼學沖野飲la
阻q住嗰地球轉!
本人認為係佢一d都吾識安排人手lo{由第1日做學徒已經察覺到}
老細款就有la
仲擺哂出來添
7點度:色mo反左
總算有人可以做到d野
起碼至少會打下雜
8:00 叮叮回歸
then 閃人
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
'水研社同我以往做過ge店比'
1個字----------cheap
里面做野,
冇系統,冇安排
一盤散沙!!
返工時間都吾print
亂七八糟!!
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
ps:見到你..好開心a> <
|