shit
11:50a.m
本小姐訓左2,3個中
敏姐打左過嚟,,
嘈醒我..
話反工幫手wo!!!
' 賺錢至上 @ @
so番左水研社
000000000000000000000000000000000000000
5:00閃人
去左f 2 b搞ge大食會
好多轉左校ge都有番嚟
影左好多相\
食左貞姐親手整ge cake"
都ok好味 ^ 口 ^
是因我太攰GE關係~
7;30就BKHM
吾陪佢地個去唱K 啦
E+好想Z zzz xD
遅下我會放番d相上嚟ga > 3 <'