| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
返工等放工  |
分類: 未分類 |
日日都要返水研社.,
好攰a''= 3 =
不過算啦~
鬼叫日日落雨咩*
搞到又冇得出街ge_ '
***好想威記請我a!***
過返d高身厚職ge生活
我要擺脫做ne間野a
|
網主回覆
call me @ v @ Posted at 2008-06-18 03:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
16,7歳就想入威記, 你會唔會太大想頭左少少呢??
|
網主回覆
吾會bo'大有人在a
可況我都有fd做緊ge! Posted at 2008-06-18 03:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
bryce 於 2008-06-17 11:38 PM 發表:
ha,,,做左四日威記,,,收左千二了 可惜係散工...=.='''
|
網主回覆
都吾錯la ^ ^
你做4日=我做10幾日+la' Posted at 2008-06-18 03:07 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
WE 'LL BE TOGRTHER AR~ Posted at 2008-06-18 03:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|