哈..今日終於吾落雨la'
so with peng 去左威記,[ 由頼頼帶 ]
先係關閘撘車~~~>
到左之後----兜左幾圈"
then做正經事
揾工 ^ ^
填左幾張from~
希望有回應la
then去左清仔戈度...睇下間鋪
22號要過去lo > <
then bk macao
又反水研社..飲野
bk hm前影左相
打算听日去見多次工!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hope goodluck
好攰a...
唞下先lo** ha



|