獨愛1個'.
*HERE, IS" FOR_esther`
wing07m
暱稱: Esther
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
stop!!
2008-10-15
wElcOMe U tO JoIn mY...
苦難開始__1sT]
2008-10-12
文章分類
全部 (110)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
carmen
DADA'
fish
i-learner
KATRY
KINDA
wai
WYFIAN
×╳傻聰.凝.夜貓赤...
小小小小柳承敏
孤•冷月
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 110
留言總數: 300
今日人氣: 68
累積人氣: 3830
2008 年 6 月 24 日  星期二   晴天


轉口味? 疑惑 分類: 未分類

係水水工作.ge我'

自不然會,

經常飲到公司ge吾同類型產品*

< 由於做水吧要c 飲ge關係 ma>

做左ne行

已經差吾多2個月'

幾乎反工都會`c 飲,

c 到 d 味覺都變得開始有d問題

以前一入行就鬼咁中2飲奶茶

相反e+/

淨c 飲..都怕左 @ @

可能前排停左一輪無飲

所以,

口味有d變左

對飲清茶越來越中2*

5g咁會吾會健康少少咁ne???






訪客留言 (返回 wing07m 的日誌)


siu91710 於 2008-06-26 11:26 PM 發表:
你比我點左名la '

詳情請上我個blog '

吾比吾做丫'!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 咬咬咬死你..
Posted at 2008-06-27 05:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mystina2f 於 2008-06-26 01:19 PM 發表:
我黎幫你試@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MON_0701 於 2008-06-26 01:19 AM 發表:
無C好耐LO"
對自己有信心>333
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 .....
嗯 ^ ^
Posted at 2008-06-26 10:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cris471403 於 2008-06-25 07:48 PM 發表:
吾洗錢咩都飲@_@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 `飲肥你'a
Posted at 2008-06-26 10:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ngwindy 於 2008-06-25 02:27 PM 發表:
CMCM!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 welcome!!!! ^ ^
Posted at 2008-06-25 06:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]